مجموعه اس ام اس های عاشقانه 1


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



نسیم دانه را از دوش مورچه انداخت... مورچه دانه را دوباره بر دوشش گذاشت و به خدا گفت: " گاهی یادم میرود که هستی ، کاش بیشتر نسیم می وزید... "






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 201
بازدید ماه : 2220
بازدید کل : 91921
تعداد مطالب : 281
تعداد نظرات : 613
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 281
:: کل نظرات : 613

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 21

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 201
:: بازدید ماه : 2220
:: بازدید سال : 5215
:: بازدید کلی : 91921

RSS

Powered By
loxblog.Com

خدایا.. تقدیر دوست عزیزم را زیبا بنویس تا جز لبخند از او نبینم..

مجموعه اس ام اس های عاشقانه 1
جمعه 3 بهمن 1388 ساعت 10:51 قبل از ظهر | بازدید : 1508 | نوشته ‌شده به دست محمد طغیانی | ( نظرات )

دلم از عشق سهم کمی داشت / برایم با تو بودن عالمی داشت . . .


_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

خدایا از عشق امروزمان چیزی برای فردا کنار بگذار

نگاهی ، یادی ، تصویری ، خاطره ای ، برای آن هنگام که

فراموش خواهیم کرد که روزی چقدر عاشق بودیم . .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

روز و شب فکر توام ، در خواب میبینم تو را / خواب شب پوج است ، من بیدار میخواهم تو را

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

ممکنه ما گلی رو دیر یاد کنیم ، اما محاله عطر خوشش رو از فضای دلمون پاک کنیم . . .
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

دروغگو ، تو مگه نگفته بودی ستاره ی من فقط تویی ؟

حالا میبینم اون بالا داری باعث درخشیدن بقیه ی ستاره ها هم میشی !

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

من اگر روح پریشان دارم / من اگر غصه هزاران دارم

به تن و زندگی ام زخم فراوان دارم / به تو و دوستی تو ایمان دارم . . .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

توی معبد چشات هرکی در زد ، باز نکن !

چون اونجا فقط زیارتگاه منه !

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

سلام ، از سرد خونه مزاحم میشم !

اینجا یه قلب یخ زده هست که منتظر اس ام اس گرم شماست !

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

گر جفای روزگار تکه کند قلب مرا / روی هر تکه نویسم نام تو را . . .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

ای کاش که از حال دل من خبرت بود / ای کاش دمی ار سر کویم گذرت بود
من مرغ اسیرم که ندارم پر پرواز / ای کاش که کاشانه من زیر پرت بود . . .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

آسمون که تنها امیدش چند تا ستاره ست / دیدن تو واسم عمر دوبارست . .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

لیمو نخور ترش کنی منو فراموش کنی !
هندونه بخور ناز کنی ٬ منو همیشه یاد کنی !!

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

تکرار همه چیز تو دنیا خسته کننده است ٬ اما تو مثل نفسی
تکرارت تضمین زندگی منه . . . دوستت دارم . . .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

شب بهت اس ام اس دادم که بگم : دنیام تاریکه مثل شب ، تنهام مثل ماه ، کوچیکم مثل ستاره ، اما دوستت دارم قد آسمونی که اندازه نداره

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

اینو بدون که اگه کسی وارد زندگیت شد و گذاشتو رفت علاوه بر اینکه یه خاطره به جا می ذاره می تونه یه تجربه هم به جا بذاره پس سعی کن خاطره های خوب و تجربه های مفید رو به خاطر بسپاری…..دوست داشته باش تا دوستت داشته باشند !

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

زندگی به من آموخت چگونه اشک بریزم ولی اشک نیاموخت چگونه زندگی کنم تو به من آموختی چگونه دوستت بدارم ولی نیاموختی چگونه فراموشت کنم!

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

عشق از دوستی پرسید : تفاوت من وتو در چیه ؟ دوستی گفت : من دیگران را باسلامی آشنا می کنم و تو با نگاهی . من آنها را با دروغ جدا می کنم و تو با مرگ

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

مسافری آمد و رفت و سایه اش نه بر جاده ، که بر دل ماند .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

باور نمی کنم که ناگهان به سادگی آب ، از ساحل سلام دل بر کنم تا لحظه لحظه در دل دریای دور ، امواج بیکران دقایق را پارو زنم .
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

دلتنگی همیشه از ندیدن نیست ، لحظه های دیدار با همه ی زیبایی گاه پر از دلتنگیست که مبادا دیدار شیرین امروز ، خبر تلخ فردا باشد .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

نه گندم و نه سیب ، آدم فریب نام تو را خورد .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

اگر بخواهم آنچه در ذهن دارم با تو بگویم ، هزاران جلد کتاب می شود ولی آنچه در دل دارم یک جمله بیش نیست : دوستت دارم !

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

در پناه حضور سبز تو ، طوفان غم ، مرا جا می گذارد ، در کنارت ژرفای آرامش را احساس می کنم و بی تو سیل بی رحم تنهایی مجالم نمی دهد .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

زندگی کوتاه است ، قوانین را زیر پا بگذار ، به سرعت ببخش ، با صداقت عاشق شو و با حرارت ببوس ، همیشه بخند ، هیچ وقت لبخند را از لبهایت دریغ نکن ، مهم نیست زندگی چقدر عجیب است ، زندگی همیشه آنطور که ما فکر می کنیم پیش نمی رود ، اما تا زمانی که هستیم ، باید بخندیم و سپاسگذار باشیم .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

صد بار قسم خوردم که نام تو را بر زبان نیاورم ، ولی افسوس قسم هم نام تو بود .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

زمانی که مرا ندانسته به دنیا آوردند ، پیوسته می گفتند دوست بدار و حالا که دوست دارم می گویند فراموش کن !

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

در مرام ما هرگز نیست ترک دوست ، چون که با او عهد بستیم جان ما همراه اوست .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

کاش معشوقه ز عاشق طلب جان می کرد ، تا که هر بی سر و پایی نشود یار کسی .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

نترسم که با دیگری خو کنی ، تو با من چه کردی که با او کنی ؟

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

به هر چمن که رسیدی گلی بچین و برو ، پای هر گل منشین آنقدر که خار شوی .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

دلتنگم آنچنان که اگر ببینمت بکام ، خواهم که جاودانه بنالم به دامنت ، خواهم که جاودانه بمانی کنار من ، ای نازنین که هیچ وفا نیست با منت .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

تو آسمان آبی آرام روشنی ، من چون کبوتری که پرم در هوای تو ، یک شب ستاره های تو را دانه چین کنم ، با اشک شرم خویش بریزم به پای تو .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

خواهم که ببوسمت ای نوشخند صبح ، خواهم که بنوشمت ای چشمه ی شراب ، بیمار خنده های تو ام بیشتر بخند ، خورشید آرزوی منی گرمتر بتاب .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

ساز گلهای دلم آهنگ توست ، حس نکردی یک نفر دلتنگ توست ؟

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

مشکلات خود را با مداد بنویس و پاک کن را در اختیار خدا بگذار .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

به هنگام ناراحتی بهتر است هیچ نگویی . (ویلیام شکسپیر)

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

ای دوست پای هر گلی خار مشو ، با هرکه دم از عشق می زند یار مشو
 




:: موضوعات مرتبط: , ,
|
امتیاز مطلب : 114
|
تعداد امتیازدهندگان : 38
|
مجموع امتیاز : 38
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: